poniedziałek, 4 czerwca 2012

WITRAŻE OKIENNE

Parę lat temu zaczęłam się bawić farbami, którymi malowało się na folii. Pod folię podkładałam szkic obrazka a na wierzchu malowałam konturówką cały obrys obrazka. Następnie inną farbą wypełniałam środek . Obrazek musiał dobrze wyschnąć i potem dawał się odkleić od folii i przykleić na szybę.
Obrazków już nie mam, rozdałam do świątecznych prezentów. Zdjęcia  nie są zbyt ciekawe, bo farby są błyszczące i dają odblask. Teraz cyfrowym aparatem pewnie lepiej by wyszły, ale  chciałam pokazać. 
Oto one.

BIAŁY ANIOŁ
MODLĄCY SIĘ ANIOŁ


MISIAK Z KWIATAMI
GADAJĄCA CHOINKA
KLĘCZĄCY ANIOŁEK

TRZEJ KRÓLOWIE Z DARAMI
TRZEJ KRÓLOWIE  W KARAWANIE
KSIĘŻYC

1 komentarz:

  1. Urocze te witraże - pamiętam je jak przyjeżdżaliśmy do Cioci, to leżały dookoła, aby dobrze wyschły ;-)
    Paula

    OdpowiedzUsuń