czwartek, 21 czerwca 2012

EFEKTY ODCHUDZANIA Z NATUR HAUSE

W maju, w moim drugim poście napisałam trochę o moim odchudzaniu, ze wspaniała Panią dietetyczką. Wspaniała dlatego,że widać efekty i teraz moim zadaniem jest utrzymać się w tej wadze .
Bardzo dobrze się czuję a sylwetka jaką teraz mam zadziwia moja rodzinkę i wszystkich, których spotykam.. Będzie pewnie trudno. Stosuję się do wszystkich zaleceń, ale jak to bywa, pokusy są zawsze. A to imprezka i wszyscy sobie podjadają ....a to znowu nie chce się iść na spacerek z kijkami. Jednak na razie staram sie i udaje mi się odmawiać tych NIEZDROWYCH posiłków
Sami zobaczcie jak wyglądałam od 2008 roku przy wadze 90 kg!!!

WAGA 90 KG / 2008 ROK/
WAGA 66 KG / ROK 2012 CZERWIEC/  DOKŁADNIE MINĄŁ ROK OD DIETY ODCHUDZAJĄCEJ
TAK WYGLĄDAŁAM W CIUCHACH PO 3 MIESIĄCACH DIETY
TO TEŻ 2008 ROK
MARZEC 2008 ROK
LIPIEC 2011 ROK - DRUGI MIESIĄC ODCHUDZANIA
SIERPIEŃ 2011 ROK  - CAŁE 3 MIESIĄCE ODCHUDZANIA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz