sobota, 14 września 2013

DALSZY CIĄG WPISÓW PAMIĘTNIKA MARII P.S.

Piękne są te wszystkie wpisy z tamtych czasów. Nie udało mi się odczytać tych zniszczonych części wierszy. Chciałam też odszukać w zbiorach poezji np. A.Asnyka, ale też nie mam tych strof. Może ktoś trafił na takie i pomoże mi uzupełnić. Udało mi się parę osób zidentyfikować i na pustych stronicach , przy ich wpisach dołożyłam fotki i są one z tego samego okresu co wpisy pamiętnikowe..... A więc ..... kto może niech pomoże.


Strona tytułowa pamiętnika, ale opis dodałam ja

Tutaj przydała by się pomoc w odczytaniu górnych części wierszy. Bardzo zniszczone

Dało się odczytać pierwszy werset,, Szczęśliwy kto na tej ziemi wcześnie znalazł przyjaciela...,,

pierwszego wyrazu nijak nie da się odczytać
Nie wart ten szacunku, co pięknie się stroi.....

Ucz się zwyciężać rzeczy łatwe, a pokonasz trudne.....

Błagać i prosić, cierpieć i znosić...........

da się odczytać!

Niestety... nie dałam rady od góry przeczytać.....

czytelne.........

życie przed Tobą, lecz nie bądź trwożna..............






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz