sobota, 17 listopada 2012

CIĄG DALSZY MOJEJ ZABAWY Z KARTKAMI ŚWIĄTECZNYMI

Jak już pisałam wcześniej, tych kartek na święta Bożego Narodzenia mam już zrobionych dosyć dużo....Nie da się tego za jednym razem wpakować na bloga. Ale po trochu postaram się umieścić wszystkie. W tym roku dużą część tych kartek wykonałam przy użyciu starych, otrzymanych życzeń a więc, jak ja to mówię, są z " odzysku ". Szkoda wyrzucać czy palić... a przerobione, zmienione , zupełnie inaczej się prezentują. Ja mam trochę zabawy przy tym a i oszczędzam na kupowaniu nowych...
ŚNIEŻYNKA Z FILCU, MNIEJSZE NAKLEJANKI. I WYCINEK STAREJ KARTKI /13/2012
TUTAJ DZIURKACZ SIĘ PRZYDAŁ 14/2012

DZIURKACZEM ZROBIONE ŚNIEŻYNKI, RESZTA NAKLEJANA 16/2012
ANIOŁEK  WYCIĘTY ZE STAREJ KARTKI I PRZYKLEJONY NA GRUBSZYCH DWUSTRONNYCH PRZYLEPCACH 17/2012
ZE STAREJ KARTKI WYCIĘTA RODZINA ŚWIĘTA 18/2012
TO NOWA TECHNIKA ROBIENIA KARTEK 19/2012
WYCIĘTA STARA KARTKA PRZYOZDOBIONA 20/2012
ZE STAREJ KARTKI NA PRZYLEPCACH DWUSTRONNYCH WYCIĘTA SZOPKA  21/2012

STARA KARTKA WYCIĘTA I OSADZONA W HAFCIE MATEMATYCZNYM  22/2012

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz