niedziela, 6 maja 2012

STABILIZACJA PO ODCHUDZANIU

Ponieważ odchudzanie dało bardzo zadowalające efekty pozostało teraz tylko utrzymywać się w tej wadze. Więc nadal przestrzegam diety . To już tak do końca życia. Zasada - prowadzić bardzo zdrowy tryb życia. Zdrowo jeść, zdrowo żyć.

Te zdjęcia przedstawiają mnie w miesiąc po rozpoczęciu diety odchudzającej i spacerów z kijkami. Było ciężko, spacery krótkie.  Natomiast dzisiaj mogę spacerkiem pokonać 8 km.
Zdecydowałam już więcej nie pisać o tym. Bardzo się dobrze czuję i nabrałam ochoty do życia.
Teraz będzie o moim wielkim i ostatnim hobby - to znaczy o robieniu kartek okolicznościowych .
Kartkami i pocztówkami interesowałam się od dawna. Właściwie od czasu jak zaczęłam pisać. A może i wcześniej? Przecież robiłam laurki la rodziców..... Zawsze gdy byłam na wycieczce czy u wujostwa to wysyłałam kartki. Potem  zbierałam pocztówki i kartki imieninowe. Ostatecznie  zaczęłam przerabiać stare kartki na nowe. Wydzierałam, wycinałam i wyklejałam na nowe kartoniki. Z czasem dowiedziałam się z internetu o hafcie matematycznym czy strukturalnym. Bardzo mi się to spodobało i się zaczęło...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz